Victims of Human Trafficking

 

Congress created the “T” nonimmigrant visa to aid in the stopping of human trafficking. The T Nonimmigrant Status (T visa) is a set aside for those who are or have been victims of human trafficking, protects victims of human trafficking, and allows victims to remain in the United States to assist in an investigation or prosecution of human trafficking.

 

If you are or were a victim of trafficking, contact NILAH to fill out an application for a consultation with one of our Immigration Legal Service Providers for a T visa.

 

Las Víctimas del Tráfico de Humanos

 

El Congreso creó la visa "T" de no inmigrante para ayudar a detener el tráfico de humanos.  El estatus de la visa T de no inmigrante se reserva para los que son o han sido víctimas de el tráfico de humanos, protege a las víctimas de el tráfico de humanos, y permite a las víctimas a permanecer en los Estados Unidos para ayudar en una investigación o acucacison judicial contra los traficantes de humanos.

 

Si usted es o fue víctima de el tráfico de humanos, comuníquese con NILAH para llenar una solicitud y obtener una consulta con uno de nuestros proveedores de servicios légales de inmigración.

© 2014 by Nebraska Immigration Legal Assistance Hotline

MC of GI logo.png